O mnie

Moje zdjęcie
Kim jestem? Czasami wydaje mi się, że chociaż znam siebie od urodzenia, to nie znam siebie wcale, innym razem , że znam siebie zbyt dobrze. Może po prostu jeszcze siebie nie odnalazłam i nadal szukam. Czy jestem tym kim myślisz, że jestem, nie wiem, ale może lepiej nie znać ludzi takimi jacy są, tylko widzieć ich takimi jakimi chcemy by byli. :) Poznasz mnie odwiedzając mnie na moim blogu...zapraszam

wtorek, 21 czerwca 2016

Takie moje słodkie muffinki ..

Lubię czasami przekąsić sobie coś na szybko :) ...znalazłam kiedyś prosty przepis na muffinki jak się okazuje dodatkowo smaczny...polecam mniam...




 MUFFINKI KOKOSOWE...

na 12 sztuk


2 i 1/2 szklanki mąki tortowej
2/3 szklanki wiórków kokosowych
1/2 szklanki cukru
2 łyżki cukru z wanilią
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
125g masła
1/2 szklanki słodkiej śmietanki lub mleka




Masło roztopić i wystudzić
Do jednej miski wlać śmietankę ( mleko) i dodać jajka. Ubić rózgą bądź skorzystać z miksera, dodać roztopione masło i dokładnie połączyć składniki.
Do drugiej miski wsypać mąkę i pozostałe sypkie składniki i dokładnie wymieszać.
 Połączyć zawartość obu misek i wymieszać łyżką.
Nakładać porcjami ciasto do formy muffinowej wyłożonej papilotkami.
Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180'C na 25-30 minut. Wyjąć na kratkę i ostudzić :)


......................................................................................................................................................................................................................................................................................................


......................................................................................................................................................................................................................................................................................................




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz